patagonyaaam sen cok yasaaa
canım fedaa olsuuun sanaaa
hicbirseyeee değisilmeeez
senin sewgiiin buuu dünyaadaaaaaaaa :) :) :)
beyleeeeeeeer burda ben gibi koyu bi petagonya taraftarı waken ettiğiniz laflar size hic yakısmıyo :) :) :)
ha bide constantin meselesi war ne demek len bu bizansmıyız biz len
besiktasa adam gibi (ne kadar adam gibi olduğu tartısılır ya) bosbhorus yazmıssın
illa sehrin adını yazmak istiyosan İSTANBUL yaz babalar gibi ittt...
iste böle böle Türkiyeye zarar weriyolar gün gelipte pes 15 lig falan yapsa oyunu yine Türkiye Ligini almaz...Gerci pes 15 lig yapamaz ya neysee.
Elinoğlu orda Türkiyesinden tut Polonyasına Avusturyasından tut Danimarkasına Amerikasından tut Meksikasına Brezilyasına kadar bissürü lig koyuyo bizim pesin koyduğu takıma bak P A T A G O N I A helal beeeeeeee