The_Patriot_ Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ben genelde öldürmeyi tercih ediyorum.. :D ilginç bir yaklaşım. Adamlar sinek eğitmiş ; biz daha insanlarımızı doğru dürüst eğitemiyoruz.Helal olsun japonlara.:rolleyes:
tolgatmac ne kadar boş işlerle uğraşıyo bu adamlar yaw sineği eğittin de noldu eline bi şey mi geçti.hayret bi şey yaw :)
LENNOX Ulan sinegi maskara etmisler, ayni steve'in timsahlari maskara ettigi gibi, hayvan icine cikamaz artik bu hayvanlar... hele steve, timsahlar artik gozunun icine bakiyodu steve'in 'yapma nolur yeter bukadar' diye