Galatasaray_Sk Fifa'da Bantlar çok kötü :( Benim bildiğim hem kaptanlık bandı,hemde tozluklardaki bantlar çok sıkı olur ama şuraya bakın iş olsun diye koymuşlar sanki ea böyle hatalar yapmamalı...
saydam Oyunun diger kötü hatalarını yok ettikden sonra böyle basit seyleri atlamışlar sanırım sıkıldı heralde adamlar :)
goldberg_06 arkadaşım kafana takmayaaksın böle şeyleri hemde seni kınıyorum bi gsli olarak nie liverpool olmuyo böle
Galatasaray_Sk Ben deneme maçı yapıyorum her takım oluyorum bi türlü alışamadım daha gol atamadım,pozisyon bile bulamadım pek oyuna alışamadım ondan liverpool rastgelmiş ss'ye :D