Evet arkadaşlar her kafadan bi ses çıkıyo. Kimi pankartlara takmış kafayı, kimi oyuncuların görünüşüne, kimi taraftar seslerine, kimi de formalara takmış kafayı. Hiç kimse ne derse desinler fifa bu sene bizi sevindirecek birsürü şey yaptı. En basitinden Türkcell Süper Lig var. Her şeye rağmen bu bile yeterli olmalıydı millete. Oyunda herkes çok zorlandığını iddia ediyor ben de inanıp amatörde başladım. Ama o da ne en az attığım gol sayısı 6 oldu. Bundan sonra TSL'nin çok kötü bi lig olduğunu anladım tekrar kariyere başladım bu sefer real zaragozayı aldım. İspanya da lig baya kıran kırana geçti barçayla real madrile falan yatığım maçlarda 1-0 lık sonuçlar aldım hep. Yarı pro'ya geçtim TSL'ye başladım pek fayda etmedi. Pro'da da aynı sonucu aldım. En son Word Class'ta beraberlikler yenilgiler derken ligi 2. sırada bitirdim. FIFA'da top kontrolünün zor oluşu, kalecilerin akıllanması, defansın taş duvar gibi durmaması, firikiklerin zorlaşması gibi daha birçok nedenle bu sene sadece FIFA 07 oynuyacağım. PES 6, WE 10 falan artık baydı yani. Ne kadar güzel olmasalarda pek çok beğendiğim yanları vardı. Bu sene FIFA 07'nin yeni özellikleri sayesinde bu oyunları almama gerek kalmadı. Zaten PES ve WE aynı şeyleri yapıyorlar ve aynı firmanın ayrı isimlerle piyasaya sürdüğü iki oyun oluyorlar. FIFA bu iki oyuna iyi bir dur dedi. Bu mesajı okuduğunuz için teşekkürler.