ŞAHİNBEY Arkadaşlar galatasarayı aldım menejerlik oynuyorum adam akıllı pozisyon bulamıyorum. profesionalda oynuyorum. Kaleciyle karşı karşıya kalamıyorum uzaktan şutlarım ve açık ara yandan auta çıkıyo. Fifa 06 ya çabuk adapte olmuştum buna noluyo anlamıyorum ya. Hücumda pas atcak adam bulamıyorum ara paslarımdan bi tanesi bile geçmedi daha kafayı yicem ya. semi pro yapmak da istemiyorum off ya:(
Fifa_delisi10 öncellikle iyi bir takımla başlarsan alışırsın yani yıldızları olan bir takım tavsiyem chelsea professıonal aç 4-3-1-2 taktiğiyle kanatlara inip sürekli ortaları dene we werkaçlarla Q+S oynarsan oyundan daha çok zewk alırsın we çokta pozisyona giersin çaprazdan sutlarda falso olayı war we onu aynı anda basmak biraz zor oluo alışırsın ama uzun paslarlada mutlaka gol bulursun dediğim gibi oyuna alısman için iyi bir takım al
ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 öncellikle iyi bir takımla başlarsan alışırsın yani yıldızları olan bir takım tavsiyem chelsea professıonal aç 4-3-1-2 taktiğiyle kanatlara inip sürekli ortaları dene we werkaçlarla Q+S oynarsan oyundan daha çok zewk alırsın we çokta pozisyona giersin çaprazdan sutlarda falso olayı war we onu aynı anda basmak biraz zor oluo alışırsın ama uzun paslarlada mutlaka gol bulursun dediğim gibi oyuna alısman için iyi bir takım al Dostum uzun paslar pek yerini bulmuyo ki. Bi de şöyle bi durum var ben ilerdeki adamı göremiyom ki radara bakarak da oynanmıyo ileride adamları göremiyorum ya. sideline kamera ile oynuyom.
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 öncellikle iyi bir takımla başlarsan alışırsın yani yıldızları olan bir takım tavsiyem chelsea professıonal aç 4-3-1-2 taktiğiyle kanatlara inip sürekli ortaları dene we werkaçlarla Q+S oynarsan oyundan daha çok zewk alırsın we çokta pozisyona giersin çaprazdan sutlarda falso olayı war we onu aynı anda basmak biraz zor oluo alışırsın ama uzun paslarlada mutlaka gol bulursun dediğim gibi oyuna alısman için iyi bir takım al Dostum uzun paslar pek yerini bulmuyo ki. Bi de şöyle bi durum var ben ilerdeki adamı göremiyom ki radara bakarak da oynanmıyo ileride adamları göremiyorum ya. sideline kamera ile oynuyom. tele yap zoom azalt bence her tarafı görürsün
goldberg_06 ya nakadar akıllısınız ya walla ha gs ile başla semi yap zorluğu öle başla ilk önce proda başlarsan tabi zorlanırsın akıl var mantık var radarı kullanamıyor olman bi dejavantaj çünkü radardan hangi adamının nerede ve boş olup olmadığını gürüyorsun adamlar boşuna radar yapmamışlar öle büyük takımlara gerek yok arkadaşa bi yerde katılıyorum falso var oyunda onu yapabildinmi işin kolay bide ortalarda sıkıntı çekebilirsin onda da Q+A yapıpda orta kesersen nasıl olduğunu görürsün
phatuphatu ben fifa 06 ya amatör de başladım 1ay kadar öle oynadım... sonra direk world class a geçtim beni yenebilicek bi takım yok artık fifa 06 da;) tek yıldızlı takımla 5 yıldızlı takımı world class da yenebiliom ;)
Galatasaray_Sk Bende pozisyon bulmakta güçlük çekiyorm,rakip her attığı şutta golü buluyor semi pro'da :) barça ile espanyola iki maçtada 2-0 yenildim ve elendim düşünün :( demoda daha çok pozisyona giriyordum :p