arkadaslar tr spiker olunca adam bagırmıyo hep aynı atmosferde kalıyor ama ing de adam gol posizyonuna girdiginde bagırması heyecan veriyor bide tr spiker olunca ben sut cekmiyom pas veriom sut cekti dio auta gidio kaleci tuttu topu diyor yere düşmüyom yere düştü dio fifa 06ya yükledim tr spikeri 1 maç yapıp hemen oyunun silip yeniden kurdum bence ing daha iyi