NKFVAS arkadaslar gercektende spiker dedigin böyle olur gercektende cok canli ve gercekci bu ispanyol spiker helede gollerde:D artik kurtulun sizde su uyuyan ingiliz spikerden bence ,oyunun tadina sizde varin ;) Boyutu:195mb:D Linkler: Torrent:http://www.gamingaccess.com/index.php?torrents=1&info_hash=4ee72bac30eb0b6d2c6a71ac82d1f61140cedd80 FileFront: http://files.filefront.com/spanish+commentaries+2007/;5969675;;/fileinfo.html
Bobo_ "artik kurtulun sizde su uyuyan ingiliz spikerden bence ,oyunun tadina sizde varin" ney?..yannıs mı annadım?..Uyuyan..:) ingiliz spiker gibisi yok kardess bence.
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: Mumm.. "artik kurtulun sizde su uyuyan ingiliz spikerden bence ,oyunun tadina sizde varin" ney?..yannıs mı annadım?..Uyuyan..:) ingiliz spiker gibisi yok kardess bence. ohooo kardes sen ne diyon ispanoyl spiker 1 numara ingiliz yaninda halt etmis
Fifa_delisi10 benim fazla hoşuma gitmedi oyuncu ismilerini güsel söylüo mesela robben uzatarak söylüo güsel ama gol olunca ben ses duyamadım yanındaki arkadasına bişeyler anlatıyo :D çok karışık sözler beynim gitti dinlemekten ama gol sesini duymadım bunuda söyleyim! birde bu spikeri attım dosyalara oyunu açtığımda iki dil seçeneği geldi portekizce we ispanyol dil ingilizce olup ispanyolca spiker oluomu?
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: digimax bakalım belki gene bi gönüllü türkçe spiker çıkarır... ingilizcem iyi olsa spikerin dediklerini anlasam walla şu an başlamıştım...
engin ya arkadaşlar bir sorum var bunu yükleyince ingiliz spiker siliniyorumu yani üstüne mi yazacak dosyaları...yoksa menüden falan seçebiliyormuyuz...Teşekkürler...
mechul90 arkadaşlar buyrun uğraştım spanyol dili üzerine türkçe hem ispanyol spiker hem türkçe menüler..... http://rapidshare.de/files/35595672/spa.db.html