-top fizigi cok garip, ceza sahasinin disindan cakiyosun top direge carpiyor ama belki top 3 metre anca sekiyor.
-cok fazla direk oluyor (hatta ortasahadan)
-ortalar paslar cok gicik olmus bu sefer adam bitürlü bos alana kacmiyor ve önündeki adama atacagi yerde rakibe atiyor,
-kornerde birine pas atin ve oda geri atsin topu, cizgide adam olmasina ragmen ofsayt oluyor.
-yakin plandaki bulaniklik rahatsiz ediyor.
bunun haricinde gameplay 2006 ya göre cok gelismis yinede bence dört dörtlük olmamis. seneye daha iyi olur insh.