Orjinal Mesajı Yazan: MatejaNo9
VAllaha benim bulduğum nerdeyse %100 lük bi yöntem war :D .Ama hangi ayaklı kişilerle kullandığınız çok önemli.Yani Alex ile sağ taraftan bi firikikte işe yaramaz.Ama Alex le soldan bi firikik kullanırken %100 denebilir.Yöntemim şu:
Alex ile Sol taraftan bir firikik kullandığımızı warsayalım.Açıyı en sola kadar götürüyoruz.Ardından Q+D ye ve yukarı ok tuşuyla X e basarak şutumuzu çekiyoruz.Adam topa doğru koşarken de Shift+Sağ tuşuna basıyoruz.Sonrada Mükkemmel gölümüzü seyretmek kalıyoru ;) ...
ne diyon sen ? 4 tane tuşa aynı anda basıyormuşsun sonrada +2..
benim taktik şu :
eğer ceza alanı 'çizgisinden' yada hemen önünden kullanıyorsanız.
boş bölgeye atacak şekilde denk getirip,d tuşu sadece 1 kez basıp çekin hemen.gol oluyor.