Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101
Evet beyler orijinal oyunumda ligi bitiridm ama yeni takimlar gelmedi lige yani kendimiz 2 lig a kotagorisini yapmaliyiz malesef :(
cimbomlu kardeşim,oyunda zaten 2.lig a katagorisi yok dolayısıyla 21 takımın olmaması son derece normal şok olunacak 1 durum yok ortada...
career e başlarken t2a yı görmüyrz, a ligi o lig yok oyunda duşme-çıkma olmuyo normal olarak