Orjinal Mesajı Yazan: ozman89
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn
allah allah kardes sen olsan beklermisin ben beklmem ya düdügü calmıs hakem baslamısım daha n beklicem cakarım gol olursa olur bu manada sana göre salak hakemin olması lazım kaleciyi beklmedigi için
Onu demeye çalışmamış arkadaşımız.Demeye çalıştığı şuki eğer penaltıyı kullanan kalecinin takım arkadaşları kaleci yerine geçene kadar rakip takım yarı sahasında dursaydılar hakem oyunu baslatamazdı.Ok...
hmmm taam simdi düstü :) kusra bakmayın gec oldu tabi saol acıklaman icin doru dion benim dediklerimin dısında onlarda salak :) ilk kaleci gecer sonra dier futbolcular gecer haklısın +1000 önemli deil superbbab herseyi farklı yönlerden ele alırım ;)