bjkebu 3 büyüklerin taraftar seslerini yükledim hic ses falan cikmiyor :( anlayan arkadaslar yardim etsinelr pLs. Suan Bjk Patch i varmi arkadaslar bualmadim full icin ?
kartal_omer beşiktaş tezahüratlarının sesi cok az fenerle mac yaparken full fenerbahce sesi geldi hemde inönüde beşiktaş taraftarı bağırırken ses cok az fenerbahce taraftarı cok yüksek oyundaki tezahüratların kalite sorunu var galiba eğer yüksek sesli beşiktaş tezahüratları icin mp3 istiyorsa yapan kişi ben yardım ederim
murat_00000 ARKADAŞLAR BİLİYORUM KONU DIŞI OLACAK AMA SİZE BİR SORU SORACAM FİFA 2007 DE OYUNU GİRDİĞİNDE İSTİKLAL MARŞI ÇALMASI İÇİN Bİ YAMA YOKMU
Kerem **Kardeşim bir kere "Pls" Gibi Türkçeyi Yerlere Batıran Kelimeleri Kullandığın için Yardım Etmem vede Böyle Kelimeler Kullanmayınız Lütfen!**