engin Selama arkadaşlar iki arkadaş ip üzerinden nasıl oynayabilir bu fifayı multiplayer e girince bir network var bir de direct ip sanırım direct ip ile oluyor ama nasıl olucak anlatırsanız sevinirim....Teşekkürler....
_TaYFo_ Sitede düzenlenen Fifa06 Turnuvalarıyla ilgili forumlara bakarsan gerekli açıklamalar kondu,faydalanabilirsin..