Ben basliyorum (yaslar 18-22 olacaktir)
Nuri sahin BV Dortmund
Park.... FC Seol
GS Arda Turan
Schalk04 Halil ve Hamit Altintop
Walcot Arsenal
Sturridge Manchester City
Aguero Atletico Madrid
De Guzman Feyenoord
Sonra dvm ederim birkoc genc oyuncu aldim manager mode ve inanilmaz oyunuyorlar bu oyuncular suan benim kadromda dir...
Sizlerdende beklerim....