ersinkeles arkadaşlar oyunu yükledim ama spikeri yok lütfen biri bana dosyasını ve bu dosyayı nereye koyacağımı söylesin çok mutlu olucam....
zekeriya_66 aynıı dert benimde başımda oyunu oynuyom spiker yok olmuyo biri acilen yardım etsin lütfen
baba_06 slm arkadaşlar ben bi adres biliyorum... http://www.genckolik.net/forum/oyun-yamalari/26939-fifa-2007-ile-ilgili-tum-yamalar-bilgiler.html buradan yükleyin crayztayfun@hotmail.com