yorumun için teşekkürler,
kimse yorum yapmıyor.indiren çok ama tek kelime yok..biz elimizden geleni yaptık.dediğin doğru milli talımlara hiç bakmadım, ama bu işte baya bir aceleye gelmişti.onun için hiç aklıma bile gelmedi.onuda artık siz ayarlarsınız,
bu arada fenerbahçedeki yakup adlı oyuncu aslında fenerbahçeli olcan dır.onun adını değiştirirsiniz olur biter.ben kendi oyunum için yapmıştım.
bende aynı şekilde mehmedinho nun kitserverini tavsiye ediyorum.bütün takımların formaları var, harika bişey.