bu arada konuya sonradan dahil olayım bende :) boyumu ben ölçtüğümde 1.89, basketbol seçmelerinde 1.92 çıkıyor her neyse :) smaç falan basabiliyorum ama biraz zorlanıyorum :) beyazlar zıplayamaz diye bir olay yok aslında marko miliç, manu ginobili direk aklıma gelenler. hatta marko miliç anormal bir şekilde zencilerden de iyi zıplardı. hayrandık hastasıydık. bende miliç in skoda marka otomobilin üstünden uçup smacı vurduğu bir videosu olacaktı bulursam gönderirim.. zaten black god da açıklamış zenci kaslarından dolayı olduğunu
bu arada white men can't jump diye bi film var wesley snipes ın kesin izlemenizi tavsiye ediyorum :)