Orjinal Mesajı Yazan: cracks
boyum 1.79 ve 3.05lik potaya topun %20lik alttan kalan kısmını çarptırıyorum.1 metre kadar zıplıyorum.öle oluncada girmiyo tabi..ayrıca basket oynamayan bireiyim.ve özel bi çaba sarfetmiyorum.hattaçok zıpladığım için flamingo diolar okulda :D bakalım 1.84 olunca belkim bende basarım:p
hAMİT 1 Mtre sıçradığına eminmisin , 1.79 sun hadi 1.80 diyelim , iverson 1.83 boyla 1metre 5 cm sıçramayla alleyoop vuruyo hatta ense de vurduğunu gözümle gördüm
1 metre sıçrama doğuştan olabilecek birşey değil , bir insan doğuştan yetenekle ( zenci bile olsa ) en fazla 80 cm zıplar , eğer extra idman yapmamışsa ve kas yapısını geliştirmemişse 1 metre kimse sıçrayamaz varsada dünyada bir elin sayısını geçmeyecek genetik ballıları olabilir ( anne çok atlet sporcu baba çok atlet sporcu çocuk 10 yaşına geliyo bacaklar parça aprça kas )