yuhh futbolcu korner bayrağını nere götürüo eve hatıra mı ne o öle...
bu arada baya gslmiş görüntüler ahh bi de fifa 07 gibi lisansları satın alsalar liglerin takımların süper bi oyun olur ama işte....PES burdan çok kaybedio ve bu kanayan yarayı kapamıolar...