saitek p2500 ile kontrolleri ayarlamama rağmen maç içinde topu kontrol edemiyorum.top oyuncuya geldiği zaman oyuncu topu ayağından açıyor.sprint tuşunu basılı tuttuğum zaman başka bir hareket yapıyor hızlı koşamıyorum. yardım ederseniz çok sevinirim.
teşekkürler