FaRCoN arkadaşlar bazen oyunun ortasında oyundan atıyor ve gönder gönderme hatası çıkıyor.Ama çok nadir oluyor.20 maç yapmışsam.İkisinde oldu.bu olay.Acaba sorun nedir.Oyunu kurdum crack yaptım.Ama işte durum böyle.Şimdiden sağolun....
FaRCoN crackten olacağını zannetmiyorum aynı crackle okulda sorunsuz oynuyorum.Herhalde high oynuyorum diye oluyor.Ben sizdede oluyormu diye sormuştum?