hocam bu 2 nci lig yaması bence cok zor.... bi kaç arkadaş yapmaya calışmış fakat sanırım onlarda başarısız olmuşlar... 2 tane birbirincen farklı yapam kurdum 2 side oyunu mu bozdu acıkcası... 2 nci ligten takım secmeye calışıyorum menajer modunda fakat sürekli oyundan atıyor... umarım bu ve buna benzer sorunları en kısa sürede cözerler ce bizlerle de bunu paylaşırlar..