pilot_falcon dvd için no-cd değil no-dvd yapılır...bu küçük ayrıntıdan sonra sorunun cevabına gelelim..evet yapıldı...ben dvd'siz oynuyorum...özel mesaj atarsan sana linkini gönderirim
ThE_FaMeRa Arkadaşım resimli cd takmadan anlatımlı var.Aşağıdaki linkte (konuda). http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73202&pagenumber=1&perpage=10
digimax no cd crack hemen çıkmaz.. şimdilik 2.8 lik imagesini deman tools programına takıp oynayaksın..
capkin_olgun Orjinal Mesajı Yazan: digimax no cd crack hemen çıkmaz.. şimdilik 2.8 lik imagesini deman tools programına takıp oynayaksın.. olurmu sevgili kardeşim no cd image çıktı bile 2.5 mb :) sanırım yasak burda vermek
digimax bugün baktım yoktu.. ne zaman çıkmış yaw.. neyse iyi olmuş.. hard diskimiz 2.8gb boşalmış olur..