Hayko_777 evet bana ancak siz yardımcı olabilirsiniz ve inşallah ta olursunuz arkadaşlar. oyunu kurmak için bütün partları klasöre çıkarttım ama partların içinden setup çıkmadı.sanırım cd de bi sorun var.oyunu kurmam için setup lazım.sizden ricam setup dosyasını upload etmeniz ve bana link vermeniz.sadece ve sadece bunu yapmanız halinde bende oyunu kurup oynayabilirim.bunun devası ancak sizsiniz.umarım böyle mübarek bi ayda beni sevindirirsiniz. şimdiden teşekkürler...
Hayko_777 valla benim yükleyebilmem için bi setup dosyası yetiyo. valla dört gözle bekliyorum acaba bu büyük iyliği bana hangi mukaddes insan yapacak
Hayko_777 arkadaşlar autorn exe diye bi dosya yok. ya siz setupsuz mu kurdunuz anlamadım.sadece setupu upload edin siz bana en iysi bu.hadi be kardeşler.
SkyJacker. @05emre : partları klasöre çıkartmışsın.o partlardan herhangi birine sağ tıkla ''klasöre çıkart rld-fi07'' yada benzeri bir ibare var ona tıkla ve çıkan ekrandaki yüklemenin bitmesini bekle.bitince rld-fi07 diye bir klasör oluşacak.o klasöre tıkla ve içindeki rld-fi07.iso diye bir tek dosya oluşacak.o dosyayı deamon toolsa mount edip oyuunu kurabilirsin.eğer yapamazsan pmden veya msnden ulaşabilirsin.
Hayko_777 bu konuyla ilgilenen tüm kardeşlere sesleniyorum;hepinize çok teşekkür ederim,eyvallah oyunu kurdum ve sorunsuz oynanıyo. sağlıcakla kalın kardeşler.
Fifa_profeseur Fifa 07\rld-fi07.r29yaaa biri bana bu dosyayı upload edebilir miiiii olursa hemen paylaş yada rapid olsun nolur