Merhaba arkadaşlar;
FIFA ile PES oyunlarını kıyaslayacağım, fikirlerime katılanlar veya katılmayanlar olabilir bunlar kendi görüşüm sizinkine de saygım sonsuz.
İki oyun da gayet güzel olmasına rağmen arkadaşlar arasında FIFA - PES gruplaşmaları oldu. İki oyunun da iyi yönleri, kötü yönleri var önce bunlara açıklık getirelim:
a. FIFA'nın iyi yönleri: Bi kere fifa lisanslı oluşundan dolayı iyi bir alkışı hakediyor. Bunu esirgemeyelim. Ayrıca oynadığım kadarıyla da FIFA'da 06'ya göre oldukça yenilikler var 07'de. Buradan bir artı daha. Menejerlik modda cabası. Yani fifa oldukça gelişmiş.
a2. FIFA'nı kötü yönler: İyi olduğu kadar kötü yöleri de var FIFA'nın. Özellikle de BUGlar. Ayrıca oynayışın da PES'ten iyi olduğunu söyleyemem. Bunlar da eksiler.
b. PES'in iyi yönleri: Bi kere oynayış gayet iyi kendimi sahada oynar gibi hissederim hep PES oynayınca. Bunlar hep artı. Daha var ama ayrıntıya gimeyeceğim hehangi bir fikri olan yazabilir.
b2. PES'in kötü yönleri: Tabii ki de lisanssız oluşu. Başka da bulamıyorum. Yok galiba da.
Şimdi de diğer özellikler
1. Oynayış: PES'in daha iyi olduğunu döşünüyorum.
FIFA: 10 üzerinden 5
PES: 10 üzerinden 6
2. Lisans: Tabii ki de FIFA :):)
FİFA: 10 üzerinde 6
PES: 10 üzerinden 4
Görüşlerime saygı gösterirseniz sevinirim. Bunlar benim görüşüm sizin görüşünüze saygım sonsuz. Unuttuğum yerler varsa eklemek istediğiniz yerler varsa mesaj atabilirsiniz.