oyunda cok kolay gol atılıyo legend de oynuyorum manu ile arsealı higburry de 7-1 yendim
reading i 6-0 yendim
newcastle 3-6 yendim
6 nacta 24 gol attım 10 gol yedim.
bence kımse kusura baqmasın ama halı saha amcları gibi oluyo
tamam oyun harbiden gusel ronney saha cristiano ronaldo scholles giggs super adamlar ozelikle saha 6 macta 16 gol attı
sure kısa yapıyom oyun tat vermiyo uzun yapmıyom 8 dakka bu seger cok gol oluyo gercekcilik yoq. gucsuz taqım alıyosun bi sure sonra ordaa durum aynı durumu alıy kısaca fifa da goll cok kolay