arkadaşlar fifa 07de yeterli paranız ve birazda başarınız varsa istediğiniz oyuncuyu transfer edebiliyorsunuz..fifa 06da böyle değildi ne kadar maaş verirsen ver oyuncular gelmeyebiliyordu,yok ben kariyerimi dusunuyorum yok senin takımın prestiji yok falan diyerek burun kıvırmıyorlar artık :) Ben manager modda 2009 yılındayım kadroma Ronaldinhoyu alınca Aimarı sattım..Ama yuksek maaş istiyorlar dengeyi kuramazsanız işinize veda etmek zorunda kalabilirsiniz.