oxxo73 manager modda oynarken şampiyonlar liginde neden 2 farklı grupta fenerbahçe gözüküyor 2 grupta da fenerbahçe var bu ea dan kaynaklanan bir sorunmu
yusuf_19 bilmiyorum banada oldu.ama ilk kez oluyor..benim gruptan cıkamasa da diğer gruptan cıksın artık :D:D