ss_dennis arkadaşlar hani demodada vardı seçiodk.world class çok kolay gelio...unlocker kullandm ama legend die 5.bi zorluk seviyesine rastlamadım.bilen warsa yardımcı olabilirmi?
MatejaNo9 Yok hocam en yüksek seviye World Class.FanShop tada yok Legend.Çok aradım ama bulamadım.Ben World Class ta walla önüme gelene Sİter Fenerbahçe ile Chelsea ye karşı oynuyayım isterde başka bi takıma en az 4 ila 7 arası gol atıyorum.Daha zorunu istiyorum bende artk :D ...
ss_dennis ben buldum arkadaşlar..bakın challenges kısmında yazıo..2 tane zone unlock yaparsak en zor seviye açılıomuş...ama du bakalım şu patchle olcakmı???? legend zordu gerçektende..world class a göre çok zordu hatta demoda
ss_dennis Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Legend Patch bu online da legend da oynamak için read me de yazıo..yinede saol arkadaşm
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: MatejaNo9 Yok hocam en yüksek seviye World Class.FanShop tada yok Legend.Çok aradım ama bulamadım.Ben World Class ta walla önüme gelene Sİter Fenerbahçe ile Chelsea ye karşı oynuyayım isterde başka bi takıma en az 4 ila 7 arası gol atıyorum.Daha zorunu istiyorum bende artk :D ... ben patch fln yüklemedim,bende legend seçeneği var,ilk kurduğumda da vardı. !
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: MatejaNo9 Yok hocam en yüksek seviye World Class.FanShop tada yok Legend.Çok aradım ama bulamadım.Ben World Class ta walla önüme gelene Sİter Fenerbahçe ile Chelsea ye karşı oynuyayım isterde başka bi takıma en az 4 ila 7 arası gol atıyorum.Daha zorunu istiyorum bende artk :D ... ben patch fln yüklemedim,bende legend seçeneği var,ilk kurduğumda da vardı. ! kardeş sen orjinal mı aldın??