aLex13hLeB Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum aynı şey benimde başıma geldi . nağmağlup ünvanım gitti :(
maniac_ea ayni sey banada oldu kalecisiz kaldım hükmen yenik sayıldım trabzonsporlada liderlik cekişmesi yapıyordum ama allahtan 1. yarıydı
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 peki 3. yedek kaleci yokmuydu? yoktu.ben nerden bileyim böyle olacağını :)
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 peki 3. yedek kaleci yokmuydu? yoktu.ben nerden bileyim böyle olacağını :) :D kaleye o zman forvetteki adamları geçirseydi:D
gunduz84 Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum aynısı banada oldu trabzon liderdi hemde allahtan ilk yarıdaki maçtıda da 2. maçta 7 tane attım acısını çıkarttım :D
741 Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum Ee peki milli maç ile lig maçları aynı gün mü kariyer de?
FIFA_men Orjinal Mesajı Yazan: 741 Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum Ee peki milli maç ile lig maçları aynı gün mü kariyer de? aynı gün değil belki ama sonuçta o hafta veya o 3-4 gün milli takım kampında oldukları için 1 maç olmadı 2 maç oynatamıyabiliyosun.ben galatasaraydayım.benimde forvetlerimi aldılar.hakan,ümit karan ve necati.e kala kala hasan kabzeye kaldım.o hafta tek forvet oynatttım takımı.allaha şükür yendimde.:)
741 Orjinal Mesajı Yazan: muratbasol Orjinal Mesajı Yazan: 741 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Fenerbahçe ile manager mode yapıyodum trabzonspor maçından önce milli takım kadrosu açıklandı.Hem rüştü hem de volkan milli takıma gittiğinden kalecim yoktu.Maça girmeden hükmen 3-0 yenik sayıldım ve liderlikten oldum Ee peki milli maç ile lig maçları aynı gün mü kariyer de? aynı gün değil belki ama sonuçta o hafta veya o 3-4 gün milli takım kampında oldukları için 1 maç olmadı 2 maç oynatamıyabiliyosun.ben galatasaraydayım.benimde forvetlerimi aldılar.hakan,ümit karan ve necati.e kala kala hasan kabzeye kaldım.o hafta tek forvet oynatttım takımı.allaha şükür yendimde.:) Çok saçma yapmışlar ya :confused:
ozkanozd aynı şey bana da oldu :) çok fena kalıyosun böyle. sonra ara transferde hemen bi 3. kaleci aldım :))
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 peki 3. yedek kaleci yokmuydu? yoktu.ben nerden bileyim böyle olacağını :) :D kaleye o zman forvetteki adamları geçirseydi:D +1
fifaslan07 beyler bnm basıma bole bisi fifa 06da geldi ve bn oyuncunun milli takıma gitmesine izin vermedim ve milli takıma gitmedi fifa 07 bole bisile karsılasmadım ama yakında karsılarırım bnde 06da izin verip vermemek sna baglıydı