Sergiokaan arkadaslar...galatasaraya 3 tane forma yapabilecek arkadas ariyorum.. yani 1 tane forma daha ekleyip galatasarayin 3 tane formasi olamazmi??
Rudi10 YAWWW SIZ MANYAK MISINIZ? Arkadaslar gs nin 3uncu formasi yokmu niye Ps2 fifa 07 de yane orginal oyunda?????
GencFB33 yok arkadaşım 3. formalar türkiye liginde. sadece 2 forma var. ayrıca niye böyle bi tepki veriyosun. şaşırcak bi durum yok.
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: Rudi10 YAWWW SIZ MANYAK MISINIZ? Arkadaslar gs nin 3uncu formasi yokmu niye Ps2 fifa 07 de yane orginal oyunda????? oyunu almamaışssın bakmamışsın ne oldğuna bide millete hakaret ediyosun hey allahım ya :D