Ben bu işlerden en iyi anladığımı asla idda etmedim. Çok rezalet facelerim de var. Ben sana bu işler ne böyle, napmışsın sen fln demedim. Sadece birçok face yapıp insanlara "Abi bu adam baksana biryığın uğraşmış" dedirtmek isteyebilirsin. Ama birtane yap ama 2 günde bitsin. Anlıyor musun? Kastettiğim şey bu. Resim küçükse ozmn ypamış olmak içni face yapıyorsun demektir. Küçk resimse yapmamalısın madem alınacaksın bu dediklerime. Sanki ben seni aşağlamışım gibi söylemişsin çok üzüldüm, hatta yazdıklarımı yine okudum ve ben ne yazdımki bu adam böyle dedi fln dedim kendime. Ben istiyorumki artık bu günden itibaren oyundada TSL çıkmışken herkes daha daha ve her geçen gün daha iyi face yapsın. Tek tek her face'e yorum yapmam mümkün değil ama aklımda kalan birkaçı var. Emin ol hepsine baktım. 1-2'sine bakıpda hemen konuşmadım. Face konusundaki insanların istekli olmasıda benim çok sevindiriyor. En kötüsü ise bu işte çok kolay moral bozulabilirlik olması. Eğer kendine inanırsan bu da olmaz ve bir bakarsınki gerçekten çok iyi işler çıkıyor. Birgün umarım bende çok iyi işler çıkarırım.
Mesela Ali Tandoğan güzel duruyor ama saç ve yüz arasındaki uyum öylece kalmış. Gökhan Zan'ın kaşlarının uçları örneğin. Mehmet Sedef'i tam bilmiyorum ama face çok kaliteli gelmiş olmasına rağmen yine detaylarda kaybediyor. Yani demek istediğim şeyi ben sana özetlemiştim ama sen bunu hakaret gibi yorumlamışsın halbuki bu genel bir yorum. Stepanov küçük bir resim olmasına rağmen güzel bir çalışma ancak birçoğu için detaylardaki eksikliklerinden bahsedebilecğeim. Sen birşeyler bilmene rağmen ve yeteneğin olmasına rağmen eğer detaylara önem vermezsen bende sana bu şekilde bir cevap veririm...