Peshayat12 Fifa 2001 DEN buyana ilk defa takım yaratmaya izin vermiş üstelik bu takımla manager modda yapabiliyoruz ea bu yıl biraz adam olmuş walla :D
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: _Ronaldinho_ Fifa 2001 DEN buyana ilk defa takım yaratmaya izin vermiş üstelik bu takımla manager modda yapabiliyoruz ea bu yıl biraz adam olmuş walla :D imzandaki takım nie 10 kişi :D 342 güzel taktik :D
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: _Insomniac_ Orjinal Mesajı Yazan: _Ronaldinho_ Fifa 2001 DEN buyana ilk defa takım yaratmaya izin vermiş üstelik bu takımla manager modda yapabiliyoruz ea bu yıl biraz adam olmuş walla :D imzandaki takım nie 10 kişi :D 342 güzel taktik :D bi tanesi tuvaletini yapmaya gitmiştir :D:D:D:D:D
maniac_ea yama güzel olabilir eve kapanıp bir kac arkadas oynıcaksın :D biri kırmızı kart görmüştür :D
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: _Insomniac_ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _Ronaldinho_ Fifa 2001 DEN buyana ilk defa takım yaratmaya izin vermiş üstelik bu takımla manager modda yapabiliyoruz ea bu yıl biraz adam olmuş walla :D imzandaki takım nie 10 kişi :D 342 güzel taktik :D bi tanesi tuvaletini yapmaya gitmiştir :D:D:D:D:D +111111111111111