ne_co Arkadaşlar tam extrarc ettim dosyaları sonra sıra yüklemeye geldi ve tam %2 de Flag.ebo die bi dosya hata verdi yardım plase...:(
bart_ Bende de 3.CD'yi extracrting hata veriyor:( o yüzden 2-3 hfat bakleyin derim,oyunun en sağlam olanlarından alın şaun çoğu yerde netten çekilmiş versiyonu var...