Ben 2. defadır 15 yıllık manejerlik yılımı doldurmak üzereyim. İlk 5 yıl Galatasarayı çalıştırdım. İlk sene ligde 7. oldum. Kupada da orta sıralarda elendim. Ama Galatasarayın şu anki kadrosunu hiç bozmamaya özen gösterdim. Yani transfer yapmadım. 2. ve 3. sene sadece genç takımdan katılanları aldım. Ligde 4. oldum. Kupayı da finalde kaybettim. Daha sonraki senelerde de hep ilk 6 içinde oldum ama hiç kaznamadım.
2. donemimde Tugayın takımını aldım. ilk sene kume dusmekten son üç maçta kurtuldum. ikinci sene kasanın 8.700.000 € olması istendi. Hlabuki kasa 3.400.000 € idi. Ben de iki tane iyi oyuncuyu ki bunlardan biri hakikaten çok faydalıydı. Diğeri normal bir futbolcuydu sattım. Normal 3 oyuncu aldım ve takımı İngiltere liginde şampiyon yaptım.3. sene iki takviye ile yine şampiyon yaptım. Şimdi 4. senemdeyim. ilk devre bitti ve ben 6. durumdayım ve puan farkı çok az. İki takviye yaptım ve iki oyuncumu da satışa sundum. Bakalım ne olacak.
Oyunun detaylarını iyi uygulayabiliyorsan, oyuna konsantre olabiliyorsan, oyuncuları gerçek mevkiilerinde oynatabiliyorsan, milli takıma gitmiş ! işaretli oyuncuları dinlendirbiliyorsan, maç içinde iyi oyuncu değişikliği yapabiliyorsan, oynadığın takımlara karşı her maç değişik taktik uygulayabiliyorsan. Kasadan harcamaları da kontrollu yapabiliyorsan başarılı oluyorsun.