ONUR KANIK bunları biz tek tek diilde, bi patch çıkartılıp ( stat yaması gibi) direk kur dediğimzde kursak ve formalar olsa. bu tarz bişi olcakmı??
10UR Bu formalar yeni değil. Hepsi 06'dan uyarlama. Çok belli böyle olduğu forma şablonundan. Ayrıca outer glow'lar da olmamış. Güneş gibi logolar fln. Bu detaylara dikkat etmen şart.
cLubTaXiM gokhanka arkadaşım beşiktaşlı olduğun için beşiktaşımızın beyaz üzerine ince siyah çizgili formasını oyunda denemişsindir mutlaka. ben bu formayı yükledim ama sırttaki yazılarda beyaz çıkıyo, onu siyah yapmanın bi yolu yokmu?