muratuzan Arkadaşlar kendiniz lig ayarlarken 3 takım seçebiliyormusunuz bu özellik fifa 2001 den sonra kaldırıldı örn galatasaray bjk fb ligi yapamıyoruz illa ts'de olacak :))