darkmax Orjinal Mesajı Yazan: ahmet_91 kardeş formalar iyi hoş ama nasıl oyuna atıcaz biride onu sölese artık Bilgisayarına kit raptoru yuklemen gerekiyor buraya tıkla kit raptoru indir yükledikten sonra programı açıp "trabzonsporu" seçiyorsun "load bitmap"dan formayı alıp "home kit(ev forması)" veya "away kit(deplasman forması)" seçip "import" butonuna tıklıyorsun oyuna aktarıyo formayı. Kolay bi program biraz kurcalarsan rahatlıkla formayı oyuna aktarırsın.
Sinsan69 512-512 veya 768-768 istiyor resimleri o boya ceviriyorum ama olmuyor.. ne yapmam gerekiyor?
ЦОĿKÁИ Formaları 512*512 768*768 e çevirirsen herkes rahat bir şekilde ekler.. Ve benden size tavsiye multipy den linear burn e geçin artık ;)