VonGl yaw ben cd lerdeki arşivleri c ye çıkarttım ancak setup kuramıyorum setup dosyası yok nasıl olcak bu iş daemon falan bi yardım edin ltf
JacKSpaRoW bak şimdi hepsini c ye çkarttıktan snra part 1 e sağ tıkla dosyaları çıkart de bi yer seçip 6dk gibi süre de biter ondan snra açtğın klasörün içinde eaturn war çalıştır yükle iyi oyunlar! anlmadğın bi yer varsa yine sor yardımcı olmaya çalışırım ;)
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: Mumm.. deamon tools'u aç,orada dosya zaten çıkıyo,ona iki kez tıkla setup gelir. yanlış anladın sen deamoon la fifa 2007 in hiç bir alakası yokki