arkadaslar gecen gun kuzenimle ikili pes5 oynarken top out a çıktı kaleci outu kullandı ama ne kullanıs
top bi anda tribünlerin ust kısmına gitti ben ve kuzenim ole bakakaldık 1 dakikaya yaklasık bekledik sonra top asagı dustu oyun tekrar devam etti
ben kac yıldır pes çiyim bole bi olay ilk defa basıma geldi bi anlam veremedim aranızda bu sekilde bi olayla karsılasan oldu mu acaba?????