SkyJacker. kariyerde 2.sezona geçtim takımım ingiltere 2.liginden bir takım.ilk sezon fb ile lig şampiyonu oldum ve o zaman fb yi seçerken liglerde büyük takımlar dahil tüm takımlar vardı.ancak 2.sezona başlarken bu kulüple devam etmek istiyormusunuz diye bir seçenek çıktı karşıma ve no ya bastım.ardından bir seçenek daha çıktı ancak onu anlamadığımdan ondada no ya bastım.ve hiç bir büyük takım yok + tslden takım alamadım.ve ingiltere 2.liginden bir takıma geçtim.niye böyle oldu anlamadım:( yardım ederseniz sevinirim.
joker64 bence öleolması daha iyi daha ilk sezon büyük takıma gidiliyo kariyerin anlamı kalmıyo keşke ilk sezonda büyük takımlar ismtemese
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 orda çıkan seçeneğe ewet diceksin we başladığın takımla diğer sezona geçiceksin benim amacım aynı takımla 2.sezona geçmek değil. başka , büyük bir kulüple 2.sezonu oynamak.
FIFA_men arkadaş.aynısı banada oldu.sen napçaktın biliyomusun.o ikinci sorduğu soruya yes dicektin.sorun hallolcaktı.
FIFA_men arkadşar 2 sezon 2 soru soruyo. 1.yine takımda kalıcakmıısn? 2.Büyük kulübler çık olsunmu,görünsünmü? ikinci soruya yes diyin,geçin..
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: muratbasol arkadşar 2 sezon 2 soru soruyo. 1.yine takımda kalıcakmıısn? 2.Büyük kulübler çık olsunmu,görünsünmü? ikinci soruya yes diyin,geçin.. ewet bu olabilir