Selamlar Kerim,
Ellerine sağlık bu konuyu senin açtığından habersiz baktım, iyi iş sağolasın..
Senden bir ricada bulunmak istiyorum seni sıkmadan acaba, tüm yapmış olduğun yamaları ve yapacağın yamaları toplu olarak bir exe.ilerde en azından yayınlarmısın böyle bir çalışma yapmayı düşünüyormusun 1.bu,
2. Olarak da merakımdan soruyorum yeni olarak yapmaya hevesli olduğun neler var?
Örneğin: T.direktör yaması,Gazeteler vs.bu saydıklarımı daha önceki oyunlarda yapımı çok kolay idi ancak, gui. içerisindeki assest.big dosyası birleştirilmiş bir çoğu mesala minikits_Formalar vs. yanlış mı hatırlıyorum bu senin yamalarını yapmanda bir sıkıntı yaratıyor mu?
Son olarak da yeri değil muhakkak ama, emek senin olduğu için yazma gereği duyuyorum Alisamiyen Stadı mükemmel olmuş, ellerine sağlık çok sevindirdin bizleri sağol çok teşekkürler.
GS ile ilk sezonu Şampiyon olarak bitirdim Lig Kupası'nı göstermesi gereken ekranda File Not Found yani anladığım oyunda Lig Kupamız yok mu? Türkiye Kupası var ama, Lig kupasını göremedim..Sıkıntı ne olabilir.Sadece senin Alisamiyen yaması kurulu oyunumda.Sıkıntıyı anlayabilmiş değilim.
Carier de olduğumdan her ihtimale karşı İnönü Stadını indirdim ama hala kurulumunu yapmadım şu kariyeri biraz daha oynadıktan sonra kuracağım senin yamalar la oyun daha da güzel.teşek.
Emeklerin çok başarılı ve güzel, herşey için çok teşekkürler
saygılar