Rövaşata mı atıyor ne yapıyor :)?
ortayı emre yapıyor herhalde ayrıca adam ucmus :D
korku filmi izlesem bu kadar tırsmazdım herhalde :)
anırıyor ya,rahatsız edici.
spiker kalp krizi geçirecek az daha :D
ilginç spiker de yaniii..
**yegari gölügol :D:D**
adamın sesi bi değişik geldi kulağım ağrıdı :)
hehehe güzel hoşuma gitti:D
adam coşmuş ya :)
bu ne ya!böyle spiker mi olur..
spiker kendini aşmış:D
kafayı yemiş:D
Bence bu spiker interin üstüne iddaa oynamıs.Yoksa bu kadar sevinmezdi:p
deli midir nedir
Orjinal Mesajı Yazan: XII yegari gölügol :D:D
Orjinal Mesajı Yazan: XII
yegari gölügol :D:D
:D:D:D:D:D:D:D
inter'in spikeridir o
Manyakmısın nesin be spiker sonuçta bi maç:D
adama oscarı verdim müthiş oyunculuk. bence testere 3 te kesin oynamalı
bağırmak güzel ama bu spikerin ses kötü ya
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: