XII **beyler bende oyuna face eklemek istiuorum ama İD numarısını ve zdataların açılmasını bilmiyorum bunları öğretirmisiniz??**
spideronder Orjinal Mesajı Yazan: XII beyler bende oyuna face eklemek istiuorum ama İD numarısını ve zdataların açılmasını bilmiyorum bunları öğretirmisiniz?? +1
NKFVAS EA GRAPH ve ordan cikartacaginiz .fsh dosyalari icin FSHTOOL googleye yazrsanaiz hemen link cikar karsiniza;)
JacKSpaRoW ea graph ve unidb bak bu çok işe yarıyor ıd leri buradan bulablirsin. eğer acil bi ıd lazımsa söle hemen veriyim ;)