sekobaba arkadaşlar ben 3ds max'i 2 yildir kullaniyorum ve pes 5 için stad yaptim max formatinda pes 5 nasıl atarim
zagzirus senın gıbı arkadaslara ıhtıyacımız var sen benım konuya bı bak ıstersen sorunun cevabını bulacaksın,,, http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=72949&pagenumber=4&perpage=10&sm=867135