yankeeee Arkadaşlar fenerbahçenin fifa 07 beyaz forması hiç güzel değil yüzüncü yıl formasını yapaesanız sevinirim. saygılarımla
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: Dolma http://img140.imageshack.us/my.php?image=goldfullex3.png :-) alıntı yapıyosun kimden aldığını belirmiyosun sahtekarlığın luzumu yok..
Dolma ben yapdim demedimki ve nerden aldigim bilmiyorum daha bu fifa06 bende 07 convert etdim cok zaman gecdi kimden aldigim bilmiyom istemeseniz siliyim
wade 123 abi fb nin yüzüncü yıl formasının yamasını indirdiğimiz zaman direk oluyomu yoksa başka bi program da indirmek gerekiyo mu?