7.BuRaK Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm :( arkadaşlar aldığımız fifa07 ler full oyun deil nerden bildim şurdan hatırlarsanız fifa07 de 51 tane stad olacaktı ama elimizdeki fifa07 lerde 46 tane stad var yani elimizdeki fifalarda bazı yerleri kesmişler kısıtlama yapmışlar krampon modu yok bu da başka bir örnektir. DUYURULUR!!!! arkadaşım keklemşler la seni ?
JaCqueS_1905 Orjinal Mesajı Yazan: 7.BuRaK Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm :( arkadaşlar aldığımız fifa07 ler full oyun deil nerden bildim şurdan hatırlarsanız fifa07 de 51 tane stad olacaktı ama elimizdeki fifa07 lerde 46 tane stad var yani elimizdeki fifalarda bazı yerleri kesmişler kısıtlama yapmışlar krampon modu yok bu da başka bir örnektir. DUYURULUR!!!! arkadaşım keklemşler la seni ? katılmamak elden diil
sparnamm ne dıon lan sen olum ben demıom git fifa07 nin tanıtıldığı fragamanları izle birinde hani hem ligleri hem stadları tanıtan bir fragman vardı orda 51 stadiums diyor salak adam asıl senin kekler oldugu sürece bu milletin hali harap:mad:
7.BuRaK Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm ne dıon lan sen olum ben demıom git fifa07 nin tanıtıldığı fragamanları izle birinde hani hem ligleri hem stadları tanıtan bir fragman vardı orda 51 stadiums diyor salak adam asıl senin kekler oldugu sürece bu milletin hali harap:mad: adam gibi konuş la burda gerçekleri konuşuoz. dediler ya lan aççan die stadları ordan oyna aç üşenme..sana mı soracak bu millet halini :A
JaCqueS_1905 Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm ne dıon lan sen olum ben demıom git fifa07 nin tanıtıldığı fragamanları izle birinde hani hem ligleri hem stadları tanıtan bir fragman vardı orda 51 stadiums diyor salak adam asıl senin kekler oldugu sürece bu milletin hali harap:mad: kimsn lan sen salak adam diosn haddini bil
uurture beyler sakin olun arkadaşım dediklerin internetten indirdiğimiz 9 partlı fifa 07 içinde geçerlimi yoksa bu sahiden yalandan bi oyun mu