arkadaşlar yaw sizcede fifa nın sahaları çok küçük değilmi daha doğrusu ince uzun..çok dar... ini dosyasında sahanın büyüklüğü ile ilgili ayarlar koymuşlar değiştiriyorum ama bu seferde kale çizgisi ve taç çizgisi falan birbirine giriyo bunun bi çözümü varsa ve bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim...teşekkürlerrr...