cimbom0101 evet orijinal alanlar buraya uye lik adreslerini yazsinlar turk takimi acacagim 1 olup herkese turklerin gucunu gosterelim evet bekliyorum insallah aranizdan birisi bari oyunu almistir
osyg hepsıne baktım arkadasım ya..bımeks..teknosa..d&r ne warsa...ama yoq..alabılen warmı dıye merak edıyorum..bugun kopya alıcam mecburen...
Bobo_ aynen,bende kopya alacağım.teknosa'da var die biliodum,oradada yokmuş.artık son çare,akşamüstü bi gezeceim,orj. yoksa kopya alacağım.
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: osyg aksamustu bır baktıgında bulursan eger bı haber ucurursun artık bıze..ok oke;)
punisherGS beylerrr, oyun 26 ekimde dağıtılmaya (orjinali) başlanacak boşuna aramayınn. www.aral.com.tr
osyg 26 ekımmı oha fılan dıyorum baska bırsey demıyorum....orjınal alıcak adamı bıle bıktırdılar ya hll olsun..kopyaya dewam anlasılannn
uurture arkadaşım aral konami ile birikte değilmi tamda iyi bilmiyorum ama 26 ekim pes6 nın çıkış tarihi olması lazım
Bobo_ Arkadaşlar... Fifa07 Orj. olarak Türkiye'de 9 Ekim P.Tesi piyasada olacak.(En geç olarak) Bu Hafta içindede büyük ihtimal olacaktır.