phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: CrossOver o değilde ironi olsun diye mi laptop ile fotoğraf çekmişler:) walla ya bi de laptopla çekmişler kızı hihi
Kokane Ben olsam hayatta nüfus kagidimi göstermezdim. Kiz demek gurur duyuyor ismiyle. Poz vermis. Hemde LapTop'la. Nüfus kagidini da gösteryor.